Ο σύγχρονος κόσμος μεταβάλλεται με ταχύ ρυθμό. Οι κοινωνίες γίνονται ολοένα και πιο εξωστρεφείς. Η νέα διαδικτυακή εποχή επανασυγκροτείται πλέον με έμφαση στα εξατομικευμένα χαρακτηριστικά και τις ιδιαίτερες ανάγκες κάλυψης που έχει ο καθένας μας.
Γι’ αυτό κι εμείς, εξελίσσοντας την επιτυχημένη μας μεθοδολογία ως προς τη στελέχωση του γραφείου μας, απαντούμε σε αυτή την πρόκληση συστήνοντας ένα καινοτόμο, σύγχρονο μοντέλο αξιολόγησης και εκπαίδευσης νέων ασφαλιστών, που καθιστά τον υποψήφιο ικανό να χτίσει τη δική του σταδιοδρομία απολαμβάνοντας μια υγιή και ευήμερη καθημερινότητα που σέβεται την προσωπικότητά του.
Επιλέγουμε προσεκτικά τους συνεργάτες μας. Επενδύουμε σε ανθρώπους και εμβαθύνουμε στη γνώση. Εντοπίζουμε και εξελίσσουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του καθενός, στο πλαίσιο ενός δημιουργικού εργασιακού περιβάλλοντος, που μετατρέπει το ρίσκο σε ευκαιρία ανάπτυξης, αναδεικνύοντας δυνατότητες, προοπτικές και θετική ενέργεια.
Στόχος μας είναι τα στελέχη μας να αποτελέσουν ολοκληρωμένες προσωπικότητες μέσα στην κοινωνία, που εμπνέουν σεβασμό και κύρος κατά την επαφή τους με τον υποψήφιο πελάτη, αποπνέουν αισιοδοξία μέσα από τον τρόπο επικοινωνίας τους και γνωρίζουν πώς να παρουσιάσουν ρεαλιστικά σενάρια που μπορούν πράγματι να αναβαθμίσουν τη ζωή ενός ανθρώπου και της οικογένειάς του.

Αναπτύσσουμε ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργατικότητας, αμφότερα δεμένα πανίσχυρα με το ομαδικό πνεύμα και την αξιοπιστία που χαρακτηρίζει τη φιλοσοφία της INTERAMERICAN, εξασφαλίζοντας έτσι υποστήριξη από ένα ολοκληρωμένο δίκτυο εκπαιδευτών, managers και συναδέλφων της ομάδας μας σε κάθε βήμα.
Αναβαθμίζουμε την παλαιά εκδοχή του «ασφαλιστή-πωλητή». Η σύγχρονη μεθοδολογία στην οποία βασιζόμαστε για την επαφή με τον υποψήφιο πελάτη, πηγάζει από τον στρατηγικό σχεδιασμό και τις αρχές του customer design thinking, σε μια προσπάθεια να έρθουμε αληθινά σε επαφή με τις ανάγκες του υποψηφίου και να απαντήσουμε σε αυτές συγκεκριμένα, με ειλικρίνεια και αποτελεσματικά.
Για να το πετύχουμε αυτό, ο κάθε ένας από τους συνεργάτες μας πρέπει να είναι σε θέση να αξιοποιεί και εκφράζει διαφορετικές πτυχές της προσωπικότητάς του αποδοτικά και ανθρώπινα, παρουσιάζοντας λύσεις, τις οποίες ο πελάτης μπορεί πραγματικά να εμπιστευθεί.